مطالب سرگرمی و دانش روز

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

خرید مهره مار

خرید مهره مار

شاید امروزه دغدغه بیشتر کاربران همین نحوه خرید مهره مار اصل باشد که سوالاتی در ضمن خریداران ایجاد می کند،ولی با کمی تحقیق و جستجو در این زمینه میتوانید بهترین نوع مهره مار را خریداری نمایید،وقت کافی است بهترین فروشگاه و یا فروشنده معتبر در این زمینه را پیدا کنید.

برای خری مهره مار اصل باید به چند نقطه مهم توجه کنید تا براحتی بتوانید مهره مار اصل را بدست آورید.

یکی از بهترین انواع مهره مار مربوط به کشور هند میباشد که به مهره مار هندی اصل نیز معروف است و این گونه از مهره مار دارای سایز بسیار بزرگ نسبت به سایر گونه های دیگر (آبزی ایرانی) می باشد. این تفاوت سایز و اندازه به گونه میباشد که با چشم بینا کاملا قابل رویت می باشد.

مهره مار هندی تقریبا اندازه یک سکه 1000 ریالی میباشد که دارای بار انرژِی مثبت بسیار قوی و مغناطیس فوق العاده ای است .

کارایی مهره مار اصل

کارایی اصل مهره مار بیشتر برای افرادی که اعتقاد قلبی و باطنی به جذب انرژی مثبت دارند کاربرد دارد و این انرژی هایی  که مهره مار به شخص میدهد با هیچ نوع از سنگهای مشابه دیگر قابل مقایسه نیست به همین دلیل است که به قدرت افسون گری مهره مار معروف شده است.

خواص مهره مار اصل

مهره مار اصل دارای خاصیت های بیشتری می باشد که به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد، از جمله خواص مهره مار اصل میتوان به رونق کسب و کار بیشتر شدن رزق و روزی،کارکشایی و ایجاد مهرو محبت بین افراد ، آرامش و اعتماد به نفس اشاره کرد . برای درک بهتر این موضوع میتوانید به سایت مهره مار هندی اصل مراجعه نمایید.

دعای مهره مار

یکی از مهمترین مراحل اعمال مهره مار همان دعای مهره مار میباشد،که این اعمال دعا باید توسط یک شخص کاملا وارد در این زمینه روی مهره مار اعمال شود تا مهره مار بتواند بهترین کارایی را از خود نشان دهد برای درک این موضوع در مورد دعای مهره مار میتوانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا از کارشناسان مربوطه ما در این زمینه راهنمایی بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

سال خروس

سال خروس

نام هر سال جدید به رسم ایران باستان به اسم حیوانی نام گذاری می‌شود و سال ۱۳۹۶ شمسی به سال خروس نامیده شده است.

همه ما دوست داریم بدانیم سالی که پیش رو داریم برای ما چگونه سالی خواهد بود و با هزاران بیم و امید به آینده می اندیشیم. حالا که زمان زیادی به آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی باقی نمانده است بد نیست نگاهی به طالع بینی خودتان بر اساس سال تولدتان بیندازید و ببینید در سالی که می آید چه چیزهایی در انتظار شما هستند.

البته فراموش نکنید که تمام این ها تنها جنبه سرگرمی دارند و تقدیر و سرنوشت هرکسی در ابتدا به تقدیر الهی و سپس به تلاش و کوشش خودش، بستگی دارد.

نام هر سال جدید به رسم ایران باستان به اسم حیوانی نام گذاری می شود و سال ۱۳۹۶ شمسی به سال خروس نامیده شده است.

ویژگی سال خروس

خروس موجودی خیال باف است و خود را تافته جدا بافته می‌داند و دوست دارد همه از او تعریف و تمجید کنند. خروس به راحتی افکار و عقاید خود را بیان می کند و برای دفاع از گفته های خود تا مرز پرخاشگری و ستیزه جویی می تازد. این طرز فکر و رفتار ناخوشایند خروس اطرافیانش را آزرده می سازد؛ ولی آنان با وقار تمام از این بی ادبی خروس چشم پوشی می کنند.

و آن را ناشی از صراحت در بیان و عادات عجیب او می دانند که البته سخت در اشتباهند، بی شک خروس صریح و صادق است و هر چه به فکرش برسد، به زبان می آورد؛ بی آن که نکته ای را از قلم بیندازد. اما باید گفت این صراحت خروس که صفت ذاتی اوست چندان پسندیده نیست و نوعی خودخواهی به حساب می آید؛ چرا که او اهمیتی برای احساسات دیگران قائل نیست و هرگز درک نمی کند که چرا باید برای دیگران ارزش قائل شود.

شعار خروس: "من بهتر می دانم"

خروس سمبل وفاداری و وقت شناسی است. برای گذشتگان که ساعت شماطه ای نداشتند، بانگ خروس اهمیت ویژه ای داشته است و مردم را بیدار می کرده است.

افرادی که در سال خروس به دنیا آمده اند، افرادی صادق، روشن، ارتباطی، جاه طلب، و بامحبتند. ممکن است خیلی زود به چیزی علاقه مند شوند، اما سریع آن را فراموش می کنند. انها از عزت نفس بسیار بالایی برخوردارند و خیلی کم به دیگران متکی می شوند. ازآنجا که اکثر خروس ها ذاتاً مردمانی خوش تیپ و زیبا هستند، خواهان فراوان دارند. اگر بتوانند از غرور خود کم کنند، بیشتر پیشرفت خواهند کرد.

سالی پر بار و همراه با آرامش در انتظار شماست. هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ عاطفی خیالتان راحت باشد، چرا که در ناحیه امن به سر خواهید برد. حتی وقتی تلاش زیادی نمی کنید و همان جایی که هستید می ایستید هم اوضاع به بهتر شدن ادامه خواهد داد. در این سال به دور دنیا سفر کنید. سفر همراه با خانواده تان رابطه شما با آنها را بهتر خواهد کرد.

در جستجوی زوج خود بسیار خوش شانس خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است مانع شما بشود منفعل بودن شماست. تنها کافی است قدم پیش بگذارید! خروس های متاهل سال یک نواختی خواهند داشت. اما اگر همسرتان به یکی از دوست هایش زیاد وابسته شده است احتیاط کنید، چرا که ممکن است شخص سوم در رابطه شما دخالت کرده و مشکل ایجاد کند. سعی کنید به رابطه تان شور و هیجان بدهید. یک سفر رمانتیک انتخاب خیلی خوبی خواهد بود.

سال خروس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

فال سال 96

فال روزانه

فال سال 96

متولدین ماه فروردین:

در ایام نوروز، اعصاب تان آرامش یافته و ترس تان از آینده کمتر خواهد شد. دلخوری که از محبوب تان به دل داشته اید، بعد از گذشت چند سال از بین می رود و دوستی از سرگرفته می شود. فرصت را از دست ندهید، یک بار او را از دست داده اید و پشیمان شده اید، حالا که خودش آمده است، اجازه ندهید تجربه ی دوری گذشته تکرار شود. برای برخی از متولدین این ماه جابه جائی شغلی پیش می آید و همین امر موجب می شود، دوره ی کوتاهی را با رکود مالی سپری کنند. اگر نمی خواهید از شما بدگوئی بشود، پشت سر دیگران بدگوئی نکنید.

متولدین ماه اردیبهشت:

در سال جدید، نگران از دست دادن چیزی بودید که زمان، اوضاع را به نفع شما تغییر داد. برای خانواده بیش از حد توان در تلاش هستید. آینده ی فرزندان تان مهمتر از هر چیز دیگری است. تمام تلاش خود را می کنید، محیطی آرام در خانه داشته باشید. به تحصیلات فرزندان تان اهمیت زیادی می دهید. گاهی بیش از حد نگران آنها هستید و این نگرانی باعث می شود، آزادی آنها را سلب کنید. از نظر فعالیت در زمینه ی شغلی تان تغییر چندانی نخواهید داشت اما اوضاع مالی بهتر خواهد شد.

متولدین ماه خرداد:

استرحت کافی کمی از خستگی دوران پرمشغله ی کاری تان کاسته است. به فکر تغییر شغل هستید. دوره ی یکنواختی را طی می کنید، اما به زودی باید آماده ی کار و فعالیت در زمینه ی شغلی خود باشید. مشغله ی شما بیش از گذشته خواهد شد. از نظر مالی به همن صورت گذشته خواهد بود. کمی کم تحملی و کم حوصلگی داشته اید. مراقب برخوردتان با بزرگترها باشید. این دوره بهترین فرصت است برای تصمیم گیری های جدید در مورد تحصیل و کار. در این دوره قادر به دست زدن به ریسک های بزرگ خواهید بود و ماه را با یاد گرفتن و تجربه آموختن به پایان خواهید رساند. اثرات شکست عاطفی تان کمتر می شود.

متولدین ماه تیر:

ملاقات بسیار مهمی در روزهای آتی در پیش دارید و این امر میتواند در زندگی تان نقطه عطفی باشد پس به سادگی از آن نگذرید ؛ پیغامی از راه دور دریافت میکنید که برایتان مسرت بخش است و یک سفر سرنوشت ساز پیش رو دارید این سفر شما را از ورطه خیال به واقعیت میکشاند.

مدتی است تمام هم و غم شما معطوف به کار شده است و به زندگیتان توجه چندانی ندارید لذا عزیزان تان به لحاظ عاطفی از شما دور شده اند ؛ باید سعی کنید کار و زندگی را از هم جدا کنید تا دچار سردرگمی نشوید.

متولدین ماه مرداد:

چرا آنقدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌اید. باز هم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد. فعلا از این‌که چیزی را به زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌ای از خوش‌قلبی شما می‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت به کسی اطمینان نکنید.

برای تحقق آرزوی‌تان در تلاش هستید. در این راهی که قدم گذاشته‌اید به سختی‌هایی برخورد می‌‌کنید که با تفکر و بدون عجله باید آنها را از سر راه خود بردارید. برای برداشتن این موانع می‌‌توانید از خانواده و دوستان نزدیک‌تان کمک بگیرید ولی آنها را زیاد از آرزویی که دارید مطلع نکنید. او همیشه به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟

متولدین ماه شهریور:

یادت باشد اجتماع خوشبخت مرهون خانواده هایی است که با سازندگی و تربیت شایسته خود اجتماع فردا را به سوی نور و روشنایی سوق می دهند. این ماه پر خیر و برکت در زندگی ات خواهد بود.پس اگر در فکر تشکیل خانواده هستی،تمام تلاشت را بکن.در مقابل خطای دیگران گذشت کن،همانطور که از عیوب خودت چشم پوشی می کنی.خطاهای خودت را ببین و اگر کار اشتباهی مرتکب شدی، برای اصلاح آن اقدام کن.

متولدین ماه مهر:

شاید از لحاظ مالی کمی دستت خالی باشد،مناسبت های ویژه ای مثل تولد،جشن فارغ التحصیلی،عروسی،اعیاد و تعطیلات ویژه ای در پیش است.یادت باشد که هدیه هایی برای خویشاوندان و بستگان بفرستی.افراد نزدیک به تو با مشکل مالی-اقتصادی روبه رو شده اند و پولی به عنوان قرض می خواهند،اگر شرایطش را داری کوتاهی نکن.با همسرت در مورد کارهایی که باید انجام بدهید،در آرامش کامل صحبت کن.خرید ملک فکر خوبی است.اگر به تنهایی نمی توانی این کار را انجام بدهی شریکی برای خودت انتخاب کن.رفتن به سفرهای سیاحتی و زیارتی را در برنامه سال جدیدت گنجانده ای .سعی کن سرت فقط در زندگی خودت باشد تا در آرامش زندگی کنی.

 

متولدین ماه آبان:

این ماه می تواند یک ماه بزرگ برای قدمهای محکم زندگی باشد. قادر خواهید بود ذهن خود را درباره برخی مسائل مهم و حتی اطرافیان ، آماده کنید. و آماده برای رسم برنامه های اینده خود برروی شن ها و دوباره سازی انرژی های خود در هر موقعیتی هر چند کمی مهم تا به درخشش خود دست پیدا کنید. در دومین هفته از این ماه کسی شما جذاب خواهد دید اما شما دور از او و سخت در دسترس. این ممکن است به این دلیل باشد که کسی که آن ارزش اسمی را ندارد به نوعی دور باشید و اطلاعات کمتری داشته باشد. اگر بحث آزاد مناسب است این می تواند به اثبات عشق انجامد. اگر مدت هاست به دنبال تغییراتی در زندگی خود هستید ، همه چیز از اواسط ماه افزایش سرعت خواهد داشت. این می تواند شامل یک تماس یا پینهاد کاری جدید باشد. در آخر این ماه چیزی واقعا شما را متحیر میکند.

 

متولدین ماه آذر:

این ماه منابعی به کمک شما برای پیشرفتتان خواهند شتافت و تلاشها و توانایی های تان شما را به موفقیت می رسانند. از نتایج رضایت بخش در زندگی تان شاد خواهید شد. زندگی زناشویی با درک زیادی پیش می رود و عاری از هر گونه اختلاف است. در روابط بیش از پیش حساس خواهید شد و مقدمات یک ازدواج نهایی می شود. در عشق خودخواه هستید و برایتان رضایتمندی نیازهای خودتان بااهمیت ترین است.

اعتماد به نفس با مطالعات افزایش می یابد به ویژه در مورد انجام تکالیف درسی و یا آزمون ها. یک فرصت برای تحصیل در کشور خارجی بدست می آید و باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. جوایزی بخاطر فعالیتهای فوق برنامه درسی دریافت می کنید. رشد شغلی آرام و پیوسته بوده و وقت شناسی و کار سخت و قابل توجه مسیر موفقیت را کوتاه تر می کنند. امور شغلی نیازمند روابط قوی تر در انجام تعهدات هستند و افزایش مسئولیت ها نیازمند کار و تلاش بیشتر دارند. از توانایی های درونی خود را برای اصلاح پروژه ها استفاده کنید.

 

متولدین ماه دی:

در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.

 

متولدین ماه بهمن:

شما دارای قلبی پاک ، مهربان و انسان دوست هستید اما بعضی از دوستان و آشنایان قدر شما را ندانسته و موجب ناراحتی تان را فراهم میکنند.

شما آرزوهای بزرگی در سر دارید که هر کدام در جای خود دارای ارزش هستند اما باید توجه داشته باشید که راه موفق تر بودن شما اولا حفظ ارتباط صمیمانه با مردم و باور داشتن نتایج اعمال و مسئول بودن در برابر خداوند است.

با توجه به این دو اصل، شما به آرامشی خاص خواهید رسید که بزرگترین نتایج ان زندگی ای ارام و عارفانه خواهد بود ؛ آن وقت دیگر هیچ موضوع کوچکی برای شما موجب ناراحتی نخواهد شد.

 

متولدین ماه اسفند:

در این ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ، از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید.

اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد.

اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

هدف تان را تا به انتها دنبال کنید و در نیمه راه ناامید نشوید که می گویند جوجه را آخر پاییز می شمارند. شما همیشه تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون به جای آن که زانوی غم در بغل بگیرید چاره ای بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد. از جایی که انتظارش را ندارید کمک دریافت می کنید ولی شما آنقدر مشغول و نگران مسئولیت های تان هستید که توجهی به این کمک نمی کنید. او هنوز چشم امیدش به شماست. در زندگی عاطفی تان ممکن است کدورتی پیدا شود. شاید فکر او جای دیگری باشد. شاید شما به فکر او نباشید. شاید اصلا مقصر خودتان هستید. به خودتان بیایید، اگر نمی خواهید جرات گفتنش را داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

عکس مهره مار

عکس مهره مار

عکس مهره مار را میتوانید در این پست مشاهده فرمایید و پس از انتخاب اقدام به خرید مهره مار نمایید توجه داشته باشید که اصالت مهره مار را میتوانید از روی شکل مهره مار تشخیص دهید.

روش تشخبص مهره مار اصل

برای تشخیص مهره مار اصل چندین روش وجود دارد که بهترین روش مقایسه مهره مار اصل هندی با نمونه ایرانی آن میباشد،مهره مار هندی شاه کبری سایز و اندازه بزرگتری نسبت به نمونه ایرانی خود دارد(تقریبا 10 برابر) این تفاوت اندازه نشان دهنده کارایی و قدرت بیشتر مهره مار میباشد ،پس در نتیجه هرچقدر سایز مهره مار بزرگتر باشد قدرت و بار مغناطیسی بیشتری خواهد داشت.

شکل مهره مار اصل

مهره مار اصل

مهره مار

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

تشخیص مهره مار اصل

تشخیص مهره مار اصل

تشخیص مهره مار اصل خیلی راحت تر از آن چیزی است که بتوانبد فکرش را بکنید مهره مار اصل هندی به اندازه ناخن انگشت شست میباشد ولی مهره مار ایرانی به اندازه لپه یا عندس بوده و سایز بسیار کوچکتری نسبت به مهره مار هندی اصل دارد.

مهره مار ایرانی هم مهره مار اصل هست با این تفاوت که قدرت جذب و مغناطیسی بسیار کمتری دارد یعنی بار انرژی مثبت کمتری را میتواند جذب خود کند پس ما به شما پیشنهاد میکنیم که هنگام خرید مهره مار حتما به اندازه مهره مار توجه داشته باشید که هر چقدر سایز مهره مار بزرگتر باشد کارایی بهتری خواهد داشت

اکثر فروشنگان ادعا میکنند که روش تشخیص مهره مار اصل تست سرکه است که اگر مهره مار داخل سرکه حرکت کرد این نشان دهنده اصل بودن مهره مار است که ما کاملا این ادعا را رد میکنیم چون هر چیزی آهگی داخل سرکه (با تجزیه شدن) به هم نزدیک میشود

توصیه ما به شما کاربران عزیز:

تحد هیچ شرایطی مهره مار های خودتان را داخل سرکه قرار ندهید چون 100% سرکه خاصیت مغناطیسی و جذب مهره مار ها را از بین می یرد و در واقع بعد از مدتی عملا مهره مار هیچ کارایی برای شما نخواهد داشت.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

طرز استفاده از مهره مار

طرز استفاده از مهره مار

 طرز استفاده از مهره مار با بدین صورت میباشد که صاحب مهره مار باید مهره مار خود را همیشه به همراه داشته باشد و در موارد خاصی از خودش جدا کنید
بهترین مکان برای استفاده مهره مار چاکراهای بدن میباشد که دور بازو یا دور گردن میباشد اگر در این شارایط از مهره مار استفاده شود انرژی های مثبت را زود به خود جذب کرده و باعث انتقال آنها برای تقویت مغناطیس بدن فرد میشود.
یکی از مهمترین شرایط استفاده مهره مار این است که حدالامکان کسی مهره مار ها را نبیند یا اگر احتمالا دید متوجه نشود که مهره مار است.
برای راحتی استفاده از مهره مار میتوانید مهره های خود را داخل کیف کوچکی قرار داده و دور گردن خود آویزان کنید
طرز صحیح استفاده از مهره مار
همانطور که میدانید شکل مهره مار اصل بصورت نیم دایره میباشد که یک طرف آن صاف و یک طرف آن کاملا گرد میباشد حتما دقت فرمایید که طرف صاف آن به سمت بدن تان باشد تا بتواند به بهترین شکل انرژی های مثبت اطراف را جذب کند

در تصویر زیر میتواند شکل مهره مار اصل را مشاهده فرمایید
طرز استفاده از مهره مار
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

درمان خانگی اسهال

درمان خانگی اسهال

1- آب آلوئه ورا


آب آلوئه ورا (حدود 2/1 فنجان 3 بار در روز): آلوئه ورا پوشش سیستم گوارش را ترمیم می کند و به راحتی تجزیه می شود.
درمان خانگی اسهال

2- تخم شربتی و تخم کتان


دانه های کتان و تخم شربتی (2-3 قاشق غذاخوری روزانه): فیبر محلول در دانه ها می تواند به کاهش حجم مدفوع کمک کند و فرکانس اسهال را کاهش دهد.

3- عسل خام و زنجبیل


 مقدار کمی ریشه زنجبیل و عسل به چای گیاهی اضافه کنید.

4- دانه های شنبلیله

دانه های شنبلیله برای درمان اسهال توصیه می شود. موسیلاژ یک اثر ضدالتهاب قوی را ایجاد می کند. یک قاشق چای خوری دانه شنبلیله همراه با یک قاشق غذاخوری ماست بخورید. یک و نیم قاشق چای خوری دانه های شنبلیله ، فلفل قرمز و دانه زیره سبز را مخلوط کنید، دو قاشق غذاخوری ماست اضافه کنید و آن را خوب مخلوط کنید. این مخلوط را سه بار در روز برای تسکین سریع اسهال مصرف کنید.

5- سرکه سیب


یکی دیگر از درمان های مهم خانگی برای اسهال سرکه سیب است. این یک عامل مؤثر دربرابر باکتری هایی است که باعث اسهال می شود. یک قاشق چای خوری سرکه سیب را به یک لیوان آب اضافه کنید. محلول را یک یا دو بار در روز بخورید تا اسهال کاهش یابد.

6- ماست


ماست، به ویژه آنهایی که حاوی باکتری های زنده مانند لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس و بیفیدوباکتریوم هستند برای درمان خانگی اسهال مفید هستند. فقط دو کاسه ماست در روز می تواند باعث بهبود اسهال شود. برای بهبود سریع تر به ماست موز بیفزایید.

7- موز


در مواجهه با اسهال، مصرف موز رسیده به خاطر محتوای پکتین بالا، توصیه می شود. پکتین یک فیبر محلول در آب است که به کاهش اسهال کمک می کند. موز همچنین دارای پتاسیم است که الکترولیتی است که تعدادی از توابع حیاتی بدن را پشتیبانی می کند. چندین بار در روز موز رسیده بخورید تا اسهال کاهش یابد.

8- چای بابونه


بابونه دارای خواص ضد اسپاسم می باشد که می تواند از درد شکمی همراه با اختلالات معده مانند اسهال جلوگیری کند. همچنین در کاهش التهاب روده مفید است. چای بابونه را با یک قاشق چایخوری گل بابونه و یک قاشق چایخوری برگ نعناع در یک فنجان آب جوش 10 دقیقه خیس کنید. آن را چند بار در روز بخورید.

9- برنج سفید


برنج سفید برای هضم راحت در طول اسهال توصیه می شود. علاوه بر این، می تواند به اضافه کردن حجم مدفوع کمک کند.مقدار کمی برنج سفید (بدون سس و ادویه) بخورید. افزایش میزان برنج مصرفی اسهال را بهبود میدهد.
درمان اسهال با برنج

10- سوپ هویج


سوپ هویج یک غذای پرحجم است و اثرات ضددرد دارد. سوپ هویج به ویژه برای کودکان که از اسهال رنج می برند، مفید است زیرا مواد غذایی ضروری را که در اثر اسهال از بین رفته اند، فراهم می کند.

500 گرم هویح را بشویید و ریز کنید.

هویج را با بیش از نیم فنجان آب در حدود 15 دقیقه بپزید.

مایع را تخلیه کنید.

کمی نمک اضافه کنید.

هنگامی که از اسهال رنج می برید، روزانه این سوپ را به صورت تازه مصرف کنید.

11- آب و الکترولیت ها


مهم است که آب بدن و الکترولیت های خود را که حاوی سدیم، پتاسیم و کلرید هستند، جایگزین کنید. نوشیدنی الکترولیتی کامل را مخلوط کردن نصف قاشق چای خوری نمک و چهار قاشق چای خوری شکر به یک لیتر آب تهیه کنید. کمی آب پرتقال، آب لیمو یا جایگزین نمک برای پتاسیم اضافه کنید. در طول روز، این مخلوط را بنوشید.

12- روغن دانه سیاه


شما می توانید روغن دانه سیاه را برای درمان اسهال، یبوست، آسم، کولیک و گاز استفاده کنید. علاوه بر این، روغن دانه سیاه می تواند کرم های روده، گرفتگی بینی، دندان درد، سردرد، انگل، هموروئید یا بواسیر، سرفه، آلرژی، کاهش کلسترول، بهبود فشار خون، قاعدگی و کنترل تولد را کاهش دهد. برای درمان اسهال، می توانید از روغن سیاه دانه استفاده کنید، می توانید این دستورالعمل را دنبال کنید:

یک لیوان ماست ساده با یک قاشق چایخوری از روغن دانه ی سیاه ترکیب کنید.

مخلوط دو بار در روز برای از بین بردن علائم اسهال استفاده کنید.

13- سیب


یکی از محبوب ترین میوه ها در جهان است. این میوه غنی از مواد مغذی گیاهی و برخی از آنتی اکسیدان ها است که می تواند سلامت را تقویت و از برخی بیماری هایی مانند اسهال جلوگیری کند. سیب فیبر بالایی دارد. سیب تازه واقعا در تامین فیبر و تسکین درد معده مفید است. شما می توانید سیب را به راحتی هضم کنید و قندهای طبیعی، مواد مغذی و پکتین بیشتری دریافت کنید. شما می توانید هر روز 2-3 سیب برای سرعت بخشیدن به روند بهبود و خلاص شدن از اسهال را بطور کوتاه استفاده کنید.

14- آرد


آرد ماده ای قوی است و از ریشه ها، دانه ها و دانه های غلات ساخته شده است. این ماده معمولا در ساخت انواع غذاها، کیک ها و تقریبا از شمال آفریقا، هند، خاورمیانه، آمریکای شمالی، اروپا، اقیانوسی و غیره استفاده می شود. در واقع، آرد به عنوان یکی از بهترین داروهای خانگی برای اسهال است. اما این ماده باید پردازش شود.

یک فنجان آب با آرد اضافه کنید. آن را اغلب بشویید و کمی نمک اضافه کنید، خوب هم بزنید.

آن را بلافاصله بنوشید تا علائم اسهال را کاهش دهید.

15- سیب زمینی


سیب زمینی به علت اموال ضد التهابی شگفت انگیز، یک عنصر مفید است. این غذا همچنین بدن را به خوبی چرب می کند و باعث کاهش درد، درد مفاصل، اگزما، از دست دادن وزن، کاهش کلسترول، بهبود سلامتی، بهبود زخم و بدن شما می شود. این عنصر در نشاسته عالی است و سیستم گوارشی را بهبود می بخشد، مدفوع را تشدید می کند و از اسهال جلوگیری می کند. راه استفاده از سیب زمینی برای اسهال عبارت است از:

دریافت 2 سیب زمینی شسته شده، پوست، و آنها را به مکعب های مختلف ریز ریز کنید.

اضافه کردن نمک به آن، آن را در طول روز مصرف کنید.

16- نمک و شکر


در کشف داروهای خانگی برای اسهال، باید شکر و نمک را به لیست اضافه کنید.  این محلول می تواند باعث آبرسانی الکترولیت های تعادل در طول اسهال شود. درمان اسهال با شکر و نمک چیست؟ دنبال آن هستید:

یک لیوان آب جوش داده و آن را با دمای اتاق سرد کنید. اضافه کردن ½ قاشق چای خوری نمک و یک قاشق چای خوری شکر در آب.

تا زمانی که نمک و شکر حل شوند، اغلب آن را مخلوط کنید.

بلافاصله بنوشید و آن را چند بار در روز استفاده کنید.

17- آب نارگیل


یک لیوان آب نارگیل را دوبار در روز بخورید. برای دفع آب بدن ناشی از اسهال، برای چند روز بخورید. اسهال اغلب می تواند منجر به کم آبی شود. در چنین مواردی، آب نارگیل یک درمان خانگی عالی است. این ماده، غنی از مواد معدنی یا الکترولیت ها است که مایعات بدن را دوباره پر می کند .  همچنین گردش خون را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا به سرعت از اسهال بازگردید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

روغن خراطین

روغن خراطین

روغن خراطین اصل روغنی فوق العاده موثر جهت حجم دهندگی اندام های بدن می باشد . در این بخش میخواهیم بطور کامل درباره خواص روغن خراطین و در نهایت خرید روغن خراطین نیز سخن بگوییم  همچنین در پایان برای شما ۲ روش ماساژ مخصوص آقایان با روغن خراطین آماده نموده ایم که حتما بخوانید .

روغن خراطین به اشتباه  روغن زالو شهرت دارد اما در اصل روغن خراطین اصل از کرم ایزنفتیدا ( Eisenia fetida ) گرفته می شود .

کرم ایزینفتیدا عملکرد حجم دهندگی را همانند کرم زالو و حلزون انجام میدهد  .

گفتی است طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد .

طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده  روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد .

بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطین اصل ، این روغن  را برای افزایش طول و  سایز آلت تناسلی و  بزرگ کننده و سفت کنندگی سینه و با سن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.

روغن خراطین اصل در واقع باید حاوی ۹۶% روغن کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida )  که این روغن حاوی ۹۶% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد .

عموما در روغن های خراطین از روغن زالو ( Leech )  نیز به دلیل دارا بودن مواد کلاژن ساز نیز استفاده میگردد .

درصد ترکیب روغن زالو ( Leech )  با روغن خراطین نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد .

حال که مقدمه ای از این روغن با ارزش خواندید به سراغ عملکرد و سایر مطالب آن میرویم .
روغن خراطین

همه چیز درباره روغن خراطین

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جاگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .روغن خراطین

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل غلیظ است و بوی نامطبوعی دارد و جذب پوست می شود
استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت .

آلت جنسی آقایان : هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 15 سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از 20 سانتیمتر داشته باشند.افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :

افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی
رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان
ارضایی قوی تر و لذت بخش تر
آرامش روحی و روانی بیشتر
افزایش اعتماد بنفس
کاهش خمیدگی آلت
افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم
افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن
در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و ...استفاده میشود.اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2تا 5 سانتیمتر را در یک دوره 30 تا 45 روزه شود

طرز استفاده از روغن خراطین

طرز مصرف روغن خراطین بسیار ساده است. کافی است قبل از مصرف پوست را شستشو دهید ، خشک کنید و به مدت 1 دقیقه با انگشتان خود آرام ماساژ دهید یا با حوله داغ کمی گرم کنید. سپس چند قطره روغن خراطین را روی پوست خود بریزید و به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید. این عمل را حداقل روزی یکبار و به مدت 2 ماه انجام دهید تا به هدف خود برسید .
روغن خراطین
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

مشکلات جنسی

مشکلات جنسی

مشکلات جنسی و تشخیص آن مسئله ای تخصصی است و تبلیغات تنها راهی برای فریب هستند چرا که مشکلات جنسی همه را نمی توان با یک دارو درمان کرد و هر کس با توجه به سیستم بدنی اش معاینه و درمان می شود.
 
یک متخصص کلیه و مجاری ادراری و عضو هیات عملی دانشگاه:«دیگر نگران مشکل جنسی خود نباشید!» این تبلیغات را بارها از شبکه های ماهواره ای دیده یا شنیده اید. متاسفانه گروه زیادی از آقایان گول این تبلیغات واهی را می خورند و هزینه های زیاد بابت محصول های این چنینی که صددرصد هم تقلبی هستند، پرداخت می کنند و بعد از مصرف آن هیچ نتیجه ای هم نمی گیرند.
 

راه هایی مفید برای رفع مشکلات جنسی

 در علم پزشکی برای تشخیص هر بیماری ای لازم است معیارهایی رعایت شود مثلا وقتی بیماری می گوید به دلیل پرنوشی و پرادراری به بیماری دیابت مبتلا شده حرف او استنادی ندارد و این وظیفه پزشک است که با گرفتن شرح حال، معاینه بیمار و درخواست چند آزمایش متوجه افزایش قند خونش شود. مشکل جنسی نیز به همین روال است حتی نیاز به بررسی های بیشتر و تخصصی تری هم دارد. برای یافتن علت اصلی مشکل جنسی از الگوریتم زیر تبعیت می کنیم.
 
مشکلات جنسی
در این بحث 6 مرحله ی اصلی برای تشخیص و درمان مشکلات جنسی بیان می شود.

1- شرح حال، معاینه فیزیکی و تشخیص نوع اختلال

 باید شرح حالی دقیق از بیمار گرفته شود. وقتی مردی با شکایت مشکل جنسی مراجعه می کند اول باید دید منظور او از به کار بردن این کلمه چیست؟ سوال های مطرح شده به این قرار است؛ آیا میل جنسی تان کاهش یافته؟ اختلال در انزال دارید؟ آیا می توانید رابطه زناشویی برقرار کنید؟ با توجه به پاسخ بیمار به این پرسش ها، پی می بریم که بیمار چه نوع اختلالی دارد.

 گاهی نیز بعضی از مردان در حقیقت بیمار نیستند ولی انتظارهای خاصی از خود دارند مثلا فردی با شکایت کوچک بودن آلت تناسلی مراجعه می کند در صورتی که در معاینه فیزیکی همه چیز کاملا طبیعی است. گاهی هم فرد از اختلال نعوظ شکایت می کند با این شکایت که نمی تواند دو بار پشت سر هم رابطه زناشویی برقرار کند. از نظر علمی این افراد مشکلی ندارند چون مردان بعد از انجام مقاربت دوره تحریک ناپذیری دارند.

2- درخواست آزمایش

 اختلال های جنسی در مردان حدود 20 نوع است. برای اینکه پزشک بیماری را با موفقیت درمان کند، قدم اول تشخیص نوع بیماری، سپس یافتن علت بیماری است. یافتن علت، موضوع بسیار مهمی است که متاسفانه بسیاری از پزشکان آن را نادیده می گیرند.

 یافتن علت باید با گرفتن شرح حال و پرسش هایی درباره بیماری های زمینه ای، مصرف دارو و وجود مشکل جنسی در گذشته باشد. برای یافتن بیماری های زمینه ای هم باید آزمایش های تخصصی یا تصویربرداری انجام شود. البته نیازی نیست که آزمایش ها، سونوگرافی و رادیولوژی های متعدد درخواست شود. پزشک نباید برای تشخیص بیماری از آزمایش های پاراکلینیک استفاده کند. آزمایش های پاراکلینیک برای تایید تشخیص پزشک است و حتما باید ضرورتی برای درخواست آن باشد.

3- تشخیص جسمی یا روانی بودن اختلال

 وقتی مشخص شد که مثلا بیمار دارای اختلال نعوظ است ادامه درمان آسان تر می شود. در این مواقع باید مشخص شود که اختلال نعوظ جسمی است یا روانی. اگر ریشه در اختلال های روان داشت دیگر ادامه نمی دهیم و بیمار به روان پزشک یا روان شناس متخصص ارجاع داده می شود اما در مواقعی که مشکل جسمی تشخیص داده شد مرحله بعدی شروع می شود.

 

4- تشخیص اولیه، ثانویه یا موقعیتی بودن اختلال


 اگر مشکل از آغاز اولین ارتباط زناشویی وجود داشته باشد، مشکل اولیه دارد. اگر فردی چند سال هیچ مشکلی نداشته و به تازگی دچار اختلال شده اختلال از نوع ثانویه است. موضوع بعدی این است که ببینیم آیا در یک موقعیت خاص و با فرد خاصی، اختلال جنسی رخ می دهد. این موضوع را نیز با شرح حال از بیمار می توان متوجه شد. چون ممکن است یک عامل استرس زا در یک موقعیت خاص به وجود آید. این افراد نیازی به دارو ندارند و باید شرایط دلخواه و مناسب فراهم شود. ولی فرد دیگری هم هست که در هر شرایطی دچار اختلال می شود، البته در این افراد هم می توان با توجه به شرایط راه های درمانی را پیشنهاد کرد.

 5- آزمایش های تخصصی

در این مرحله نیز سوال هایی برای پزشک مطرح می شود. فرض کنیم بیمار به اختلال نعوظ مبتلا است. در این اختلال باید چند پارامتر در نظرگرفته شود؛ طبیعی بودن جریان خون دستگاه تناسلی، وضعیت عصب گیری دستگاه تناسلی، سطح هورمون های جنسی و شکل آناتومیک دستگاه تناسلی اما برای تشخیص هر یک از اینها نیز اقدام های پاراکلینیکی خاصی نیاز داریم ولی باز هم برای اینکه سریع و مقرون به صرفه به نتیجه برسیم شرح حال بیمار لازم است.

 مثلا وقتی مرد جوان 28 ساله ای در اثر تصادف دچار قطع یا آسیب نخاع شده است، مشکل معلوم است. این فرد اختلال نعوظ از نوع عصبی دارد و اصلا نیازی به آزمایش های اضافی نیست. یا بعد از بررسی بیمار متوجه می شویم که در کودکی دچار بیضه نزول نکرده بوده و متوجه نشده اند. این بیمار مشکل هورمونی دارد چون بیضه ها از بین رفته اند. پس مهم است بدانیم که آیا مشکل بیمار از اول وجود داشته، بعدها به وجود آمده، در یک موقعیت خاص و با فرد خاصی رخ می دهد یا همیشه و در هر موقعیتی مشکل با او همراه است. بعد از تشخیص علت اختلال، قدم بعدی را بر می داریم.

 

6- اختلال نعوظ با نشت وریدی

 یکی از بدترین انواع اختلال نعوظ از نوع اختلال با نشت وریدی است. در این نوع از اختلال خون در آلت تناسلی باقی نمی ماند. برای تشخیص باید از روش رادیولوژیک استفاده کرد. بهترین راه استفاده از سونوگرافی داپلکس است. اگر در یافتن علت اختلال نعوظ به کم کاری غدد تناسلی مشکوک باشیم آزمایش خون درخواست می شود. راه تشخیصی دیگر برای تشخیص اختلال نعوظ، استفاده از یک تست کامپیوتری است که در آن الکترودی به آلت تناسلی در طول شب متصل می شود تا تعداد نعوظ اندازه گرفته شود.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

مشکل زود انزالی

مشکل زود انزالی

انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.

 
این روزها عده زیادی از مردان به کلینیک سلامت خانواده و ناتوانی جنسی مراجعه می‌کنند تا درباره یکی از مشکلات خود در زمینه ارتباط زناشویی با همسرشان مشاوره کنند. موضوع به این سادگی نیست چون با ایجاد افسردگی و اضطراب در زوجین، موجب اختلال در سلامت روان و رفتار آنان و در برخی موارد پرخاشگری هر دو نفر می‌شود.
مشکل زود انزالی

پژوهشگرانى که روى بیمارى زود انزالی کار می کنند، اعلام کردند که می توانند این اختلال را تعریف کنند. به گفته آنها انزال در مبتلایلان به زود انزالی در کمتر از 118 ثانیه از شروع مقاربت صورت میگیرد.

 

از طرفی زود انزالی یا انزال زودرس به حالتی گفته می‌شود که فرد زودتر از زمانی که می خواهد به انزال برسد و یا اینکه به حدی زود به انزال برسد که همسرش از ارتباط زناشویی لذت کافی نبرد البته باید انتظارات، واقعگرایانه باشند. این تعریفی است که مورد تایید اکثر متخصصان مسایل جنسی یا سکسولوژی است.

زمان استاندارد انزال در مردان

زمان استانداردی برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که در مطالعات شرکت داشته‌اند یک سری زمان‌هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی‌شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می‌توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد.

 در ضمن این مهم است که اول ببینید چه زمانی متوجه شدید که اختلال زود انزالی را دارید و از کجا متوجه شدید. آیا خودتان ناراحتید؟ همسرتان از روش رابطه راضی نیست، معمولا گرفتن شرح حال دقیق از زوجین جزو سنجش‌های اولی‌‌ است که برای تشخیص و درمان اختلال زود انزالی انجام می‌شود، چون رابطه زوج‌ها در ایجاد و یا دامن زدن به مشکل زود انزالی نقش به سزایی دارد.
درمان خود انزالی

دلایل و عواقب زود انزالی

نشانه اصلی زود انزالی مردان، انزالی غیر قابل کنترل است که قبل از انجام گرفتن رابطه زناشویی و یا مدت زمان بسیار کمی پس از آن با میزان تحریک کم و خلاف میل فرد اتفاق بیفتد.

مساله زود انزالی می‌تواند باعث نارضایتی جنسی در هر دو طرف شده و اضطراب ناشی از این مشکل را بیشتر کند. زود انزالی یکی از متداولترین اختلال فعالیت زناشویی در مردان است و ممکن است برای هر مردی در بعضی از مراحل زندگی رخ دهد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت