روغن خراطین

روغن خراطین اصل روغنی فوق العاده موثر جهت حجم دهندگی اندام های بدن می باشد . در این بخش میخواهیم بطور کامل درباره خواص روغن خراطین و در نهایت خرید روغن خراطین نیز سخن بگوییم  همچنین در پایان برای شما ۲ روش ماساژ مخصوص آقایان با روغن خراطین آماده نموده ایم که حتما بخوانید .

روغن خراطین به اشتباه  روغن زالو شهرت دارد اما در اصل روغن خراطین اصل از کرم ایزنفتیدا ( Eisenia fetida ) گرفته می شود .

کرم ایزینفتیدا عملکرد حجم دهندگی را همانند کرم زالو و حلزون انجام میدهد  .

گفتی است طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد .

طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده  روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد .

بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطین اصل ، این روغن  را برای افزایش طول و  سایز آلت تناسلی و  بزرگ کننده و سفت کنندگی سینه و با سن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.

روغن خراطین اصل در واقع باید حاوی ۹۶% روغن کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida )  که این روغن حاوی ۹۶% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد .

عموما در روغن های خراطین از روغن زالو ( Leech )  نیز به دلیل دارا بودن مواد کلاژن ساز نیز استفاده میگردد .

درصد ترکیب روغن زالو ( Leech )  با روغن خراطین نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد .

حال که مقدمه ای از این روغن با ارزش خواندید به سراغ عملکرد و سایر مطالب آن میرویم .
روغن خراطین

همه چیز درباره روغن خراطین

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جاگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .روغن خراطین

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل غلیظ است و بوی نامطبوعی دارد و جذب پوست می شود
استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت .

آلت جنسی آقایان : هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 15 سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از 20 سانتیمتر داشته باشند.افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :

افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی
رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان
ارضایی قوی تر و لذت بخش تر
آرامش روحی و روانی بیشتر
افزایش اعتماد بنفس
کاهش خمیدگی آلت
افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم
افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن
در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و ...استفاده میشود.اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2تا 5 سانتیمتر را در یک دوره 30 تا 45 روزه شود

طرز استفاده از روغن خراطین

طرز مصرف روغن خراطین بسیار ساده است. کافی است قبل از مصرف پوست را شستشو دهید ، خشک کنید و به مدت 1 دقیقه با انگشتان خود آرام ماساژ دهید یا با حوله داغ کمی گرم کنید. سپس چند قطره روغن خراطین را روی پوست خود بریزید و به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید. این عمل را حداقل روزی یکبار و به مدت 2 ماه انجام دهید تا به هدف خود برسید .
روغن خراطین